söndag 22 augusti 2010

Läsarmejl från Danmark

Jag vill vara personlig när jag bloggar och kan inte tänka mig att göra det på något annat sätt. Då känns det bra att få bekräftelse på att det är uppskattat. Följande mejl från Danmark gör mig mycket glad.
Kære Lars Grahn,
Jeg har besøgt din blog og blev meget imponeret: Det første, der gjorde mig nysgerrig, var titlen Inte bara schack, fordi sådan har jeg det også selv, jeg er vild med skak, fodbold, astronomi, musik i mange afdelinger (rock, viser, klassisk og noget jazz). Et andet aspekt der imponerede var din åbenhed og ærlighed: Her er jeg.
Din musiksmag ramte ganske tæt ved min, så jeg måtte undersøge nogle af de numre, jeg ikke kendte. Og hvilket fund Fred Åkerström: Jag ger dig min morgon. Som åbenbart alle svenskere kender. Jeg vil straks gå i gang med at udbrede kendskabet blandt min vennekreds. Tak for din usædvanlige skakblog.
Hugo Petersen